SEO strategie voor de reissector

      Geen reacties op SEO strategie voor de reissector

Strategieën voor reisrecensies moeten tegenwoordig gericht zijn op dynamiek en behendigheid. Hier lees je hoe je een strategie ontwerpt en ontwikkelt voor SEO wat resulteert in zoekmachine marketing succes. Zonder de impact van het Coronavirus op de reissector te bespreken, is één ding zeker dat het belang van zowel dynamiek als behendigheid binnen SEO-strategieën voor de reissector heeft benadrukt. De kern van elke goede SEO-strategie is een contentstrategie op basisniveau. Vanaf dit basisniveau kun je een flexibele beoordelingsstrategie ontwerpen en ontwikkelen die niet alleen helpt jouw ​​SEO-doelstellingen te bereiken, maar ook de bredere bedrijfsdoelstellingen zoals meer naamsbekendheid, meer leads, en groter rendement op maat.

Bij het werken met reisorganisaties is een veelvoorkomend konijnenhol waar ze in terechtkomen het idee dat je voor het rangschikken op specifieke zoekwoorden de meest eenvoudige woorden ​​nodig hebt. Dit zien wij vaak terug komen in de zoekmachine marketing wereld.

Voor veel informatieve vragen is dit waar, maar tijdens reizen kun je maar zo vaak ‘gouden zandstrand’ zeggen. Recensies bieden dezelfde inhoud, maar naar mijn mening een meer unieke manier. Met de onzekerheid en de steeds veranderende reisbeperkingen, kun je door te begrijpen en vervolgens te ontwikkelen welke elementen van de bestaande strategie kunnen worden verbeterd door meer flexibiliteit, een strategische evolutie te ondergaan in plaats van een revolutie.

Brand ervaring beoordelingen

De beoordeling van de merkbeleving omvat beide dingen die u wel en niet kunt controleren, inclusief hoe hun algehele ervaring zich verhoudt tot hun verwachtingen van het merk. Dit is een variabele die in beide controlecategorieën valt. Door middel van jouw berichten en PR geef je een beeld van het merk en wat je aanbiedt. Dus als je jezelf op de kaart zet als een luxemerk, moet je een luxe ervaring bieden die op de markt is.

Maak beoordelingen gemakkelijk te verteren

De meeste websites behandelen recensies op dezelfde manier: ze zijn ofwel een API-integratie van derden die op de pagina is geladen met een bepaald schema op de achtergrond, of gekopieerd en geplakt op de pagina. Met een betere verzameling van recensies en betere feedback kun je echter een betere recensie-ervaring creëren. In de afgelopen maanden heeft Google een bijna “cliff notes” -type sectie geïntroduceerd in Google Reviews, waarin gemeenschappelijke thema’s worden uitgetrokken waarop gebruikers kunnen communiceren en waarop ze kunnen filteren. Door de tijd te nemen om de beoordelingen door te nemen en dezelfde onderdelen door te nemen, wordt het een stuk gemakkelijker voor gebruikers om snellere beslissingen te nemen.

Young business woman in white dress sitting at table in cafe and writing in notebook. Asian woman talking smartphone and cup of coffee. Freelancer working in coffee shop. Vintage effect style pictures

Dit hoeft niet te worden geïntegreerd met de aanbieder van recensies, maar het kan een krachtige module zijn die op jouw productpagina’s is ontwikkeld. Veel bureaus die gespecialiseerd zijn in zoekmachine marketing beschikken over veel kennis om dit uit te voeren. Wellicht kunnen zij een bijdragen leveren aan een succesvolle zoekmachine marketing strategie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *